Segítünk, hogy webanalitika adataiból üzleti döntések szülessenek

A Google Analytics minden weboldal számára egy nélkülözhetetlen ingyenes eszköz a látogatók számának és a weboldal eseményeinek méréséhez. Az eszköz adott. Használja ki a lehetőségeit!

Üzleti weboldalaknak

Maximalizálja a kapcsolatteremtések számát! Elemezze látogatói viselkedését és alakítsa ki a megfelelő célútvonalakat a különböző aloldalakról.

Webshopoknak

A webshopok számára kiemelten fontos az ecommerce mérés, mely helyes beállítása esetén mindent megtudhat a weboldalon történt vásárlásokról.

Kampányoldalaknak

Tesztelje és optimalizálja kampány érkezési oldalait azok valós teljesítése alapján. Avatkozzon be a kampány eredményességének maximalizálása érdekében!

Mobil analytics

Analytics szolgáltatások

  • Google Analytics állapotfelmérés

    A hiteles mérés érdekében megvizsgáljuk, hogy az Analytics szabályosan került-e bekötésre és mennyi beállítási funkciót használ jelenleg.

  • E-commerce beállítások webshopoknak

    Webshopoknak elvégezzük az emelt szintű ecommerce mérés beállítását, amely segítségével a vásárlások és a kosárfolyamatok elemzése gyerekjáték lesz!

 Tovább a csomagokra

Ismerje meg a Google Analyticsben rejlő lehetőségeket

  • Iparági összehasonlítás

    Tudta-e, hogy két hasonló termékeket forgalmazó átlagos webshop közül az egyik akár 10%-al magasabb várárlási arányt is elérhet!
    Az, amelyiknél használják az Analytics adatokat az üzleti döntéshozatalhoz. Ahol tudják, hogy a webstatisztika ismerete stratégiai kérdés.

    Iparági összehasonlítás
  • mcf többcsatornás konverziók

    A vásárlók sok esetben több csatornán keresztül is meglátogatják a weboldalt.
    Nem ritka, hogy valakit először az AdWords kampányunkkal érünk el, de később már a nem fizetett keresőből érkezik az oldalra, vagy egyszerűen beírja a domain nevet. Így nem mindig az utolsó csatornához köthető a vásárlás egyértelműen.

    Többcsatornás konverziók
  • Funnel

    Hol veszítem el az értékes látogatóimat a vásárlási folyamatban?
    Előfordulhat, hogy megduplázhatja a forgalmát úgy is, ha csupán a vásárlási útvonalat optimalizálja?

    Konverziós tölcsér

Egyedi riportokra van szükségem


Nem tudja eldönteni, van-e a weboldalában Google Analytics?

Küldje el az alábbi adatokat és hamarosan visszajelzünk Önnek!

Milyen riportokat kapunk a Google Analytics segítségével?

Milyen riportokat kapunk a Google Analytics segítségével?

A Google Analytics segítségével képet kaphat látogatói viselkedéséről. Az elemzések alapján növelheti weboldala és marketing kampányai üzleti hatékonyságát.


  •  Testre szabható jelentések
  •  Forgalmi források elemzése
  •  Oldalbetöltődési sebesség elemzés
  •  Közösségi elemzés
  •  Kampány elemzések
  •  Konverzió elemzés
  •  Demográfiai elemzés
  •  Benchmarking riport
  •  Valós idejű jelentés
  •  Speciális szegmentálás

 Egyedi Analytics riportok

MIÉRT MINKET VÁLASSZON?

  • Mert az elsők közt váltunk Google partnerré
  • Mert csak mérésekre alapozott döntéseket hozunk
  • Mert Önnel és nem Önnek dolgozunk
  • Mert nálunk minden feladatot olyan kolléga lát el, aki az adott terület specialistája

TAPASZTALATOK

Tíz év tapasztalatával és többszáz elégedett ügyfél mosolyával a tarsolyunkban magabiztosan várjuk az új kihívásokat.

WebMa partnerek

HÁTTERÜNK

Az iWebMa Magyarország Kft. 100%-ban a londoni székhelyű iWebMa Ltd. tulajdona. Mindkét társaság tulajdonosai tapasztalt magyar szakemberek.

TEVÉKENYSÉGÜNK

Mérhető és számszerűsíthető eredmények, akár 400%-os bevételnövekedés generálása online marketing eszközökkel.

Gyakori Analytics kérdések

Általános Analytics kérdések
  • Mi az a Google Analytics?
  • Miért fontos az Analytics helyes, szabályos beállítása?
  • Milyen adatokat kapok a Google Analytics segítségével?
  • Miért jó nekem, ha vannak Analytics statisztikáim?
  • Milyen információkat kaphatok az ecommerce méréssel?
  • Milyen célokat mérhetek a weboldalamon?
 További kérdések
Analytics haladó GYIK
  • Mi az az Universal Analytics?
  • Mi az a Tag Manager?
  • Mit tud az Enhanced Ecommerce?
  • Mit kezdjek az Analytics riportokkal?
  • Milyen sűrűn kell néznem a riportokat?
  • Milyen SEO információkhoz juthatok az Analytics segítségével?
 További kérdések
Technikai tanácsadás

További technikai tanácsadásra van szüksége? Kérjen szakértői segítséget!


 Vegye fel velünk a kapcsolatot
Google Analytics súgó

ÜGYFELEINK VÉLEMÉNYE