Google Analytics Ecommerce beállítások

Mit mér az ecommerce beállítás?

Az ecommerce (e-kereskedelmi) mérések bekötésével megismerheti vásárlói viselkedését a webáruházában. Gyorsabban átláthatja webshopja teljesítményét!

A mérések segítségével az alábbi információkhoz juthat:

  • Termék és termékcsoport információk:
    • Online vásárlók mely termékcsoportokat részesítik előnyben és azon belül milyen termékeket vásárolnak?
    • Mekkora egy átlagos vásárlásból származó bevétel?
    • Egy vásárló átlagosan hányszor vásárol/hány terméket vásárol adott időszak alatt?
    • Hogy néz ki a vásárlói kosár?
    • Melyik termék kerül ki gyakran a kosárból menet közben?
  • Értékesítési teljesítmények:
    • Mekkora a napi árbevétel?
    • Átlagosan egy vásárló mennyiért vásárolt az adott napon?
    • Látogatók hány százaléka vásárol adott napon?
  • Tranzakciók:
    • Tranzakciós adatokat láthatunk, vagyis egy vásárláshoz kapcsolódó bevételt, adókat, szállítási költséget, darabszámot.
  • Vásárlásig eltelt napok száma:
    • Az első weboldalra történő látogatástól a vásárlásig hány nap telik el?
    • Milyen hosszú egy átlagos vásárlási ciklus?
    • A vásárlók hányszor látogatnak a weboldalra, mielőtt vásárolnak?
Analytics ecommerce csomag

MIT CSINÁLUNK?

Előkészítjük az Analyticset a megfelelő ecommerce mérés bekötéséhez. Mérőkód illesztése kapcsán folyamatosan konzultálunk a weboldal fejlesztőivel. A technikai beállításokat követően ellenőrizzük az Analyticsben a mérés hitelességét.

Tesztvásárlások elvégzése és a technikai egyeztetések után kis idővel (forgalomtól függően) elemezhetjük is a vásárlásokhoz kapcsolódó weboldal statisztikáinkat!

Termék szinten vizsgálja meg mely termékek/termék csoportok népszerűek és melyek teljesítenek gyengén. Ennek megfelelően stratégiai döntés alapján a gyengébb termékeket erősítheti, vagy kiveheti a kínálatból, előrébb illetve hátrébb sorolhatja a termék kínálati oldalon.

Amennyiben a vásárlásonkénti termékszámot kevésnek találja, illetve a napi értékesítési bevételt szeretné növelni, úgy a tranzakciónkkénti termékszám növeléséhez kidolgozhat promóciókat, kuponos akciókat, vagy mennyiségi kedvezményt is adhat a látogatóknak több termék vásárlása esetén.

A vásárlásig eltelt napok illetve látogatások számának kiértékelésekor fontolóra veheti a webshop navigációjának átvizsgálását, javítását annak érdekében, hogy a látogatók minél előbb eljussanak a sikeres vásárlásig.

A MODUL SZOLGÁLTATÁSI DÍJA

120.000 FT+ÁFA

Az alapbeállításokat követően lehetséges csak elvégezni.

 Megrendelem

ECOMMERCE CSOMAG DÍJA

240.000 FT+ÁFA

Tartalmazza: állapotfelmérés, alap-, emelt szintű- és ecommerce beállítások teljeskörűen

 Megrendelem

Referenciáink

  • Analytics tanácsadás - 4ig
  • Analytics tanácsadás - dmsone
  • Analytics tanácsadás - mogyi
  • Analytics tanácsadás - inicial
  • Analytics tanácsadás - microsoft
  • Analytics tanácsadás - okoshitel
  • Analytics tanácsadás - office365
  • Analytics tanácsadás - azsiaspecialista
  • Analytics tanácsadás - egeszsegplusz
  • Analytics tanácsadás - fonte libra
  • Analytics tanácsadás - kontaset