Google Analytics Ecommerce beállítások
Mit mér az ecommerce beállítás?
Az ecommerce (e-kereskedelmi) mérések bekötésével megismerheti vásárlói viselkedését a webáruházában. Gyorsabban átláthatja webshopja teljesítményét!
A mérések segítségével az alábbi információkhoz juthat:
- Termék és termékcsoport információk:
- Online vásárlók mely termékcsoportokat részesítik előnyben és azon belül milyen termékeket vásárolnak?
- Mekkora egy átlagos vásárlásból származó bevétel?
- Egy vásárló átlagosan hányszor vásárol/hány terméket vásárol adott időszak alatt?
- Hogy néz ki a vásárlói kosár?
- Melyik termék kerül ki gyakran a kosárból menet közben?
- Értékesítési teljesítmények:
- Mekkora a napi árbevétel?
- Átlagosan egy vásárló mennyiért vásárolt az adott napon?
- Látogatók hány százaléka vásárol adott napon?
- Tranzakciók:
- Tranzakciós adatokat láthatunk, vagyis egy vásárláshoz kapcsolódó bevételt, adókat, szállítási költséget, darabszámot.
- Vásárlásig eltelt napok száma:
- Az első weboldalra történő látogatástól a vásárlásig hány nap telik el?
- Milyen hosszú egy átlagos vásárlási ciklus?
- A vásárlók hányszor látogatnak a weboldalra, mielőtt vásárolnak?
MIT CSINÁLUNK?
Előkészítjük az Analyticset a megfelelő ecommerce mérés bekötéséhez. Mérőkód illesztése kapcsán folyamatosan konzultálunk a weboldal fejlesztőivel. A technikai beállításokat követően ellenőrizzük az Analyticsben a mérés hitelességét.
Tesztvásárlások elvégzése és a technikai egyeztetések után kis idővel (forgalomtól függően) elemezhetjük is a vásárlásokhoz kapcsolódó weboldal statisztikáinkat!
Termék szinten vizsgálja meg mely termékek/termék csoportok népszerűek és melyek teljesítenek gyengén. Ennek megfelelően stratégiai döntés alapján a gyengébb termékeket erősítheti, vagy kiveheti a kínálatból, előrébb illetve hátrébb sorolhatja a termék kínálati oldalon.
Amennyiben a vásárlásonkénti termékszámot kevésnek találja, illetve a napi értékesítési bevételt szeretné növelni, úgy a tranzakciónkkénti termékszám növeléséhez kidolgozhat promóciókat, kuponos akciókat, vagy mennyiségi kedvezményt is adhat a látogatóknak több termék vásárlása esetén.
A vásárlásig eltelt napok illetve látogatások számának kiértékelésekor fontolóra veheti a webshop navigációjának átvizsgálását, javítását annak érdekében, hogy a látogatók minél előbb eljussanak a sikeres vásárlásig.
A MODUL SZOLGÁLTATÁSI DÍJA
120.000 FT+ÁFA
Az alapbeállításokat követően lehetséges csak elvégezni.
ECOMMERCE CSOMAG DÍJA
240.000 FT+ÁFA
Tartalmazza: állapotfelmérés, alap-, emelt szintű- és ecommerce beállítások teljeskörűen