Google Analytics szolgáltatások webshopoknak
Egy webshop működéséhez, ahol minden művelet online történik a látogatástól egészen a sikeres vásárlásig, elengedhetetlen, hogy a tulajdonos lássa az értékesítési adatokat.
A webshopok előnye az, hogy minden mérhető. Ennek köszönhetően a teljes vásárlási folyamat nyomon követhető és optimalizálható. A megfelelő Analytics riportok segítségével pontosan meghatározható, hogy mikor és mely ponton kell javítani az oldalon és a kosár folyamaton.
E mellett rengeteg üzleti információt kaphatunk a vásárlóinktól, látohgatóinktól arra vonatkozóan, hogy hogyan alakítsuk a készletet, vagy az akciókat.
Webshopja van és hiányosak az analytics beállításai?
További lehetőségek az ecommerce adatok gyakorlati, teljesítmény növelő felhasználására
Amennyiben a fenti adatok birtokában vagyunk, úgy lehetőségünk nyílik a vásárlóink, látogatóink további emelt szintű, szegmentált vizsgálatára is. Elegendő adat birtokában könnyedén kialakíthatjuk a számunkra kezelhető célcsoportszegmenseket és megismerhetjük viselkedésüket.
- Meghatározhatjuk a “legjobb vásárlóinkat”
- Megtudhatjuk, hogy Ők milyen korosztályba tartoznak, milyen neműek, jellemzően milyen forrásból érkeztek a weboldalra
- Mely napokon vásárolnak legnagyobb számban, vagy legmagasabb értékben
- Jellemzően milyen eszközről keresik fel a webshopot, illetve mely eszközökön vásárolnak tipikusan
- Az egyes termékcsoportok esetén elkülöníthetünk-e vásárlói profilokat, akiknek külön érdemes kommunikálni
Ennek megfelelően a további marketing tevékenységünket célzottabban és hatékonyabban végezhetjük. Kialakíthatjuk a remarketing kampányainkat a megfelelő célcsoportnak szóló üzenetekkel. Kiválaszthatjuk a hatékonyan működő forrásainkat, valamint ismereteink alapján könnyebben alakíthatunk ki akciókat, promóciókat a kapcsolódó termékekre is.